Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku

0
foto: Wikipedia

Na podstawie § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1758 z późn. zm.), Burmistrz Miasta wprowadza reorganizację pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku.

Od dnia 5 listopada 2020 roku, ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego, bezpośrednia obsługa interesantów prowadzona będzie wyłącznie w zakresie następujących spraw: rejestracja zgonów, rejestracja urodzeń (z uznaniem ojcostwa) dzieci rodziców nie będących małżeństwem, przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, przyjmowanie od rozwiedzionych oświadczeń o powrocie do nazwiska, przyjmowanie zapewnień od osób zamierzających wstąpić w związek małżeński, przyjmowanie zaświadczeń z kościołów i kart urodzenia ze szpitala, odbiór dowodu osobistego.

Wszelkie pozostałe sprawy prosimy zgłaszać przez Platformę E-PUAP, telefonicznie lub mailowo. Klienci będą przyjmowani tylko w wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli jakaś sprawa nie będzie możliwa do załatwienia drogą elektroniczną, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem UM w celu ustalenia z pracownikiem drogi postępowania w konkretnej sprawie.

Wydział Finansowo – Budżetowy
59 86 37 773 (windykacja), 59 86 37 715 (podatki), 59 86 37 823 (eksmisje), 59 86 37 834 (zadłużenia), fb [AT] um [DOT] lebork.pl

– Biuro Rady Miejskiej
59 86 37 727

– Wydział Organizacyjny
59 86 37 744, organizacyjny [AT] um [DOT] lebork.pl, 59 86 37 825 (archiwum)

– Wydział Gospodarki Nieruchomościami
59 86 37 730, 59 86 37 748, nieruchomości [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Współpracy i Rozwoju
59 86 37 752, 59 86 37 782, 59 86 37 786, 59 86 37 711, pik [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Architektury
59 86 37 719, architektura [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
59 86 37 721, 59 86 37 780, oswiata [AT] um [DOT] lebork.plsps [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Realizacji Inwestycji
59 86 37 753, 59 86 37 783, 59 86 37 778, 59 86 37 779, inwestycje [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Utrzymania Dróg i Terenów Komunalnych
59 86 37 836, utk [AT] um [DOT] lebork.pl

– Wydział Ochrony Środowiska
59 86 37 706, 59 86 37 755, ochrona [AT] um [DOT] lebork.plodpady [AT] um [DOT] lebork.pl, 59 86 37 777, 59 86 37 702

– Straż Miejska
59 8622 911, alarmowy 986

– Urząd Stanu Cywilnego
59 8637 735, 59 8637 736, usc [AT] um [DOT] lebork.pl

– Ewidencja Ludności
59 8637 733, 59 8637 732

– Referat ds. Gospodarowania Gminnym Zasobem Mieszkaniowym
59 86 37 839, 59 86 37 824, lokale [AT] um [DOT] lebork.pl

– Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
59 86 37 781, rsw [AT] um [DOT] lebork.pl

– Referat Zasobów Komunalnych
59 8637 844, 59 8637 841, 59 8637 842

Wejście do siedziby Urzędu możliwy jest tylko i wyłącznie przy zachowaniu przez klientów następujących zasad ochrony osobistej – zakrywania ust i nosa maską lub innym elementem (chustka lub apaszka) oraz dokonania dezynfekcji rąk.

Kontakt – Urząd Miejski w Lęborku: sekretariat: 59 86 22 267, e-mail: sekretariat [AT] um [DOT] lebork.pl centrala telefoniczna: 59 86 24 280, e-mail: info [AT] um [DOT] lebork.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj