Powiat lęborski w projekcie

„Podniesienie standardów obsługi inwestora w województwie pomorskim” to tytuł projektu, w którym uczestniczy Powiat Lęborski. W ramach projektu odbyła się wideokonferencja, podczas której omawiano sposoby obsługi inwestorów, dostępne zasoby inwestycyjne i działania promocyjne Powiatu Lęborskiego.

0

„Podniesienie standardów obsługi inwestora w województwie pomorskim” to tytuł projektu, w którym uczestniczy Powiat Lęborski. W ramach projektu odbyła się wideokonferencja, podczas której omawiano sposoby obsługi inwestorów, dostępne zasoby inwestycyjne i działania promocyjne Powiatu Lęborskiego.

Celem głównym projektu  jest podniesienie standardu obsługi inwestora w 60  jednostkach samorządu terytorialnego województwa pomorskiego. Zakres, w którym uczestniczy Powiat Lęborski obejmuje przeprowadzenie audytu wstępnego określającego aktualny stan poziomu obsługi inwestora oraz potrzeb w tym zakresie w obszarach: urząd, zasoby ludzkie i posiadana oferta inwestycyjna. Wytypowani pracownicy urzędu i kadra kierownicza uzyskają dostęp do szkoleń w zakresie opracowywania ofert inwestycyjnych, zasad poufności obowiązujących przy tego rodzaju przedsięwzięciach oraz protokół dyplomatyczny z uwzględnieniem różnic kulturowych, które mogą pojawić się w przypadku inwestorów zagranicznych. Stanowiąca część audytu wstępnego wideokonferencja z Beatą Sławkowską-Domurad, Dyrektorem Działu Regionalnego PARR S.A. w Słupsku i Eweliną Kamińską-Płaczek, obejmowała zakres oferty inwestycyjnej powiatu, o którym mówił Krzysztof Król, sekretarz Powiatu Lęborskiego i działania promocyjne, które przedstawił Krzysztof  Poziemski, pracownik Referatu Rozwoju i Promocji. Osoby uczestniczące w szkoleniach zyskają dodatkowe wsparcie w postaci dostępu do platformy e-learningowej, prowadzonej przez Pomorską Agencję Rozwoju Regionalnego, zawierającej komplet materiałów szkoleniowych w celu podniesienia efektywności procesu szkoleniowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj